2065382.jpg

Olen päässyt ylös väsymyksen kiemuroista, siitä arjen harmaudesta. Olen kokenut rankkoja aikoja viime kuukausien aikoina. Olen nukkunut viikon, olen huutanut pahaa oloani ulos. Tehnyt radikaaleja suunnitelmia pistää elämä täysin uusiksi. Lähteä kibbutsille poimimaan hedelmiä, vai mitä siellä kasvaa? No anyway, kaikkea ei mitään omalle kohdalle sopivaa.

Olen katsellut vapaita työpaikkoja tietäen etten jaksaisi edes mennä työhaastatteluun, saati sitten edes soittaa työnantajille itsestäni. Olen vain pyöristynyt, löhönnyt ja möllöttänyt. Kunnes eräänä päivänä seinät kaatuivat päälle, revin itseni itkun sekaisin tunnelmin sängystä. Menin kaupungille, kiertelin ostoskeskuksissa, kirjastossa ja ostin lankaa sekä sukkapuikot. Tiimariin pistin omaisuuden ja myhäilin itsekseni.

Tervetuloa takaisin Rakas SaraJuulia. Olet jo neulonut yli 2 metrisen kaulahuivin päivässä, askarrellut lasten kanssa toisen päivän, leiponut ja siivonnut. Lisäksi suunnittelet jo joulua, olet taas singonnut itsesi elämän pyörään takaisin. Pysythän siellä taas!